MOMents365 fotóprojekt és motivációs kampány

A MOMents365 alulról építkező társadalmi kezdeményezés, melynek célja, hogy segítse a vállalkozni szándékozó vagy már vállalkozó édesanyákat.

CÉLUNK

  • Célunk, hogy a fotósorozattal és a köré épülő, gyorsan növekvő közösség által erőt, önbizalmat, támogatást nyújtsunk a hozzánk hasonló, kisgyerekeik mellől vállalkozást építő édesanyáknak.
  • Segítünk, hogy a vállalkozó édesanyák bemutatkozhassanak, hogy a kezdeti 20-30 anya története egyszer 365 nő története legyen.
  • Javítjuk az otthonról dolgozni akaró édesanyák társadalmi megítélését.
  • A fotóprojekt tagjai szeptember elejére egyesületet alapítanak, hogy szoros, együttműködő közegben segítsék egymást.
  • Termékeinket védjeggyel látjuk el, hogy aki tőlünk vásárol, az tudja: az adott termék vagy szolgáltatás egy olyan édesanya munkája, aki gyermekei mellől, otthonról dolgozik. Aki megvásárolja az egyesület tagjainak termékét, kisgyerekes családokat támogat.
  • További célunk egy online közösségi tér létrehozása: weboldal bemutatkozási lehetőséggel, szakértői segítséggel, fórummal, cikkekkel, programajánlókkal. Workshopok, tanfolyamok, előadások szervezése. Témakörök: vállalkozás, üzlet, jogi, pénzügyi kérdések, időmenedzsment, marketing, kommunikáció. Távlati terv: co-working iroda és közösségi tér létrehozása állandó gyerekfelügyelettel.

CÉLKÖZÖNSÉG

Elsődleges célközönségünk a vásárlóképes női közönség, az anyaság előtt állók és azok az anyák, akik dolgoznak vagy dolgozni szeretnének 18-45 éves kor között. Másodlagos célközönség a tudatos fogyasztói réteg, akik megválasztják, hogy kitől vásárolnak és inkább olyan terméket vesznek meg, amellyel egy édesanyát és a családját támogatják.

STRATÉGIÁNK

A MOMents365 fotóprojekt és motivációs kampány három ütemben valósul meg.

  1. Első ütem: indulástól 2015. novemberig. Elindul a honlap, közösséget építünk, elkészülnek a fotók és a kisfilmek. Az első ütem lezárása a november 7-i kiállításmegnyitó.
  2. A második ütemben egyesületként működünk tovább, elkészül az egyesületi honlap, a fórum, a kapcsolódó felületek. Elkezdődnek a workshopok, előadások.
  3. A harmadik ütemben létrehozzuk a kifejezetten vállalkozó édesanyák számára tervezett co-working irodát és közösségi teret. Oldalunk angol nyelven is elérhető lesz, így nemzetközi színtereken is megmutathatjuk a magyar vállalkozó édesanyák sikereit.

A MOMents365 a legnagyobb közösségi oldalakon keresztül kommunikál (Facebook, Pinterest, Youtube, Instagram). Facebook oldalunk egy hónap alatt közel 1000 fősre duzzadt organikus eléréssel, posztjaink 500, sokszor 1000 feletti elérésűek. Weboldalunkon az anyák sokszor megrázó történetei olvashatók, híreket, videókat osztunk meg. A projektbe folyamatos jelentkezési lehetőséget biztosítunk.

Sajtómegjelenéseink ezen a linken tekinthetők meg.

PÉNZÜGYI TERV

A MOMents365 tagjai jelenleg önkéntes alapon dolgoznak céljainkon, azonban a rövid- és hosszútávú terveink megvalósításához anyagi forrásokra van szükségünk.

Bevételi források: egyesületi tagdíj; a tagok felajánlásai termékeikből és szolgáltatásaiból, melyeket rendezvényeken értékesítünk; támogató jegy vásárlása a kiállításra; reklámfelületek értékesítése; előadások, tanfolyamok bevételei; támogatók, szponzorok hozzájárulása.

Kiadásaink: 1. ütem: a fotóprojekt és a kiállítás megvalósítási költségei, videók, sajtókommunikáció, felületeink üzemeltetése. 2. ütem: egyesületi honlap, üzemeltetési költségek, rendezvényeink kiadásai, sajtókommunikáció, népszerűsítés. 3. ütem: az iroda létrehozási és üzemeltetési költségei.

A CSAPATUNK tagjai

Amennyiben további információval szolgálhatunk a lehetséges együttműködésekkel kapcsolatban, a moments365.hu@gmail.com email-címen vagy a +36 30 394 7274-es telefonszámon készséggel állunk rendelkezésére; kérésére szívesen elküldjük részletes bemutatkozó anyagunkat és terveinket.